Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
14: Maurizio Gaudino
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Men hvad hedder hans søn, repos?
Gianluca
Kunne nr14 være Armin Veh... har godt nok læst det spørgsmål mange på den foregående side for at forstå det rigtigt.....
Jeg undskylder, hvis det var lidt kluntet formuleret. Især uden alle oplysninger fra de foregående sider. Armin Veh er korrekt. Han afløste Trapattoni i Stuttgart og Magath i Wolfsburg.


Selvom det holdt hårdt, så nåede vi i mål. Nu ved I forhåbentlig en smule mere om FC. St. Gallen. Jeg takker alle, der havde lyst til at deltage. Serven går til en bravt kæmpende Deportivo FAS. Og det er helt i orden, hvis den kun kommer til at bestå af et enkelt spørgsmål.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg takker for de pæne ord - Serven er fri drenge !
Brasil: Flamengo, Vasco, Fluminense, Botafogo (100% Carioca) Rio > Säo Paulo MENGÃO TRI DA AMÈRICA: https://www.youtube.com/watch?v=1RlVt8zJhXQ
Måske er den for svær men vi prøver alligevel...

Det rigtig svar består af spillernavn og klubnavn.

Denne spiller er bror til en af EM heltene og spillede for denne gul/blå århusianske klub i jyllandsserien i slutningen af halvfemserne?
Klubben kan være Skovbakken.
Torben Piechnik har sikkert en bror.
Måske han hedder Lars.
Southampton AGF
Flemming Povlsen har en bror, men om det er ham og hvad han hedder har jeg ikke den fjerneste anelse om.


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Peter Elstrup eller Søren Bruun (eller det hedder han nok ikke)
Annonce