Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har altid synes der er noget flot og kunstnerisk over navnet Bodo Illiger. Er det mon ham?
FCN
Nej!

Kan hjælpe en lille smule ved at sige, at han havde ét af bundesligaens flotteste nakkehår...


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Eike Immel havde i hvert fald rigeligt med hår.
Tony Schumacher?
Ingen af de to - vi skal lidt længere bagud i historien, selv om begge har spillet mod Mr. X.


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er sikker på, at der er tale om en HSV spiller fra først i 1980´erne. Mener at have læst en artikel om ham i mopo for noget tid siden. Men navnet er væk.
ahhhh - længere tilbage end Schumacher... så begynder det at knibe :-)
Norbert Nigbur
Der Däne er meget tæt på svaret - han spillede i HSV i ni år, men har blandt andet også været i Nürnberg og Düsseldorf op gennem 1980´erne.

Så det er heller ikke Norbert Nigbur...


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
moderator
Uli Stein.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce