Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvilken tidligere spiller har rekorden for flest mål i en enkelt kamp i DDR-Oberliga?
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Ulf Kirsten
Nej, det er ikke Ulf Kirsten.
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Så må det vel være Joachim Streich.
Det er korrekt, kan du huske hvor mange mål det er også?;)

Serven over.
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pas. Men han scorede vel flere hundrede mål i Oberligaen, hvilket var ret godt klaret, når han ikke spillede for Dynamo-holdene.


Vi bliver i Tyskland. Hvilket hold har rekorden for den dårligste sæson i Bundesligaen, og hvad er historien bag?
6 mål for Magdeburg.

Tasmania Berlin?

Jeg kender ikke til historien hvorfor de fik så få points, men eftersom jeg ikke mindes at have hørt om nogen ulykke, ville et bud være færre kampe?
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Tasmania Berlin er korrekt. Efter skandalen i 1965, hvor DFB slog ned på ulovlig spillerbetaling, det var jo stadig amatørforhold, tvangsnedrykkede man Hertha Berlin. DFB ønskede dog stadigvæk at have et Bundesligahold i Berlin, så derfor endte det med, at Tasmania blev oprykket. Holdet var dog slet ikke stærkt nok og endte med otte point (ti efter trepointsystemet) og en målscore på 15-108. Man hentede kun et enkelt point på udebane.

Serven over.
Vi bliver bare i Tyskland, det går jo fint.

Hvilken tysk klub er Angela Merkel æret medlem af?
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Hansa Rostock
Annonce