Snak

Mere indhold efter annoncen
Yep, to gange topscorer i den slovakiske liga, derefter i Zweite Liga og Bundesligaen.

Serven over


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Denne spiller var kendt for at hans afslutninger røg ud over sidelinien (jeg har i hvert fald set et par kampe med ham hvor folk på side-tribunen råbte "duk jer" når han skød på mål). Han scorede 10 mål i de 8 sæsoner han spillede i Superligaen op gennem 90´erne. Bonusinfo: der var mange tilskuere som mente han var blind....
John Faxe?
Forza Napoli Sempre!
Blind.. kan det være et rim på Gunnar Lind?
Zacha ramte plet, serven over...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I en af de første sæsoner I Superligaens historie, udspillede sig et drama I sidste spillerunde - en kamp der var medvirkende til en katastrofe for den ene klub. Der stod 0-2 da der manglende 10 minutter, men 2 mål til hjemmeholdet sikrede at de forblev I Superligaen, på bekostning af udeholdet.


Hvilke klubber var der tale om - og hvad skete der efterfølgende?

(Husker kampen som I går - var selv på stadion den dag, sammen med godt 11.000 andre)
Vejle Boldklub kunne godt have rykket ned deromkring.
To bedste fodboldtrænere verden har set: Sir Matt Busby og Sir Alex Ferguson. Begge i verdens bedste klub.
Nej, Vejle har ikke noget med det at gøre; de to hold der spillede kampen mødes nok i 2.division efter sommerferien 2017.

Men hvad der skete bagefter er jeg uden bud på !
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Så tænker jeg, at det kan være Frem. Der var vist også noget med nogle økonomiske problemer, måske de startede med nedrykningen...?
To bedste fodboldtrænere verden har set: Sir Matt Busby og Sir Alex Ferguson. Begge i verdens bedste klub.
Næstved måske? Tænker de var i superligaen for længe længe siden og kunne ende i 2. div.?
Annonce