Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå OC er måske ikke online, så jeg ta´r en lille dansk:

I den netop afsluttede superliga var der ingen klubber fra Fyn/Jylland blandt medaljetagerne.

Hvornår skete dette sidst ?

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Måske da Herfølge blev mestre, var det i 2000? Så var Brøndby of FCK måske på 2. og 3.pladsen, tænker jeg.
To bedste fodboldtrænere verden har set: Sir Matt Busby og Sir Alex Ferguson. Begge i verdens bedste klub.
Eller i 2003 da Farum vandt bronze.
Eller i 2003 da Farum vandt bronze.


Netop! (FCK/Brøndby/Farum)

Serven til Mr_bum

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
I øvrigt vildt at vinde bronze med en dårligere målscorer end Silkeborg, der rykkede ned i den sæson.


Hvilken spiller er den seneste, der har spillet en kamp for det engelske landshold, mens han spillede i den tredjebedste række?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det må være en keeper. David James gætter jeg på.
To bedste fodboldtrænere verden har set: Sir Matt Busby og Sir Alex Ferguson. Begge i verdens bedste klub.
Nej, det er ikke David James. Denne spiller fik kun to kampe i den bedste række, begge før han debuterede på landsholdet.
Måske da Herfølge blev mestre, var det i 2000? Så var Brøndby of FCK måske på 2. og 3.pladsen, tænker jeg.


FCK endte i den tunge ende i den sæson... 8. eller 9. pladsen så vidt jeg husker.
AB endte 3´er og Viborg 4´er.
En lille notabene så var Viborg bare en sejr i Herfølge fra at vinde The Double i den sæson. Man tabte 1-0, men havde man vundet den kamp havde man vundet mesterskabet. (Ja ja, det kan selvfølgelig have gået anderledes i kampene, hvis Viborg havde slået Herfølge i den tidligere runde.)
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre) Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3 Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0 Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0 Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2 ALAW - MOT
Jeg tror det var Jay Bothroyd i Cardiff.
Lets face it, comedy is a dead art form. Tragedy, now that is funny...
Nej, vi skal lidt længere tilbage. Vedkommende blev en stjerne i sin klub, hvortil han skiftede fra deres ærkerivaler.
Annonce