Man burde måske overveje, at lave en ny tråd udelukkende for EM og Danmark.
Truppen er på plads:
*Målmænd:
Thomas Sørensen,
Stephan Andersen og
Anders Lindegaard.
*Forsvar:
Lars Jacobsen,
Michael Silberbauer,
Simon Poulsen,
Daniel Wass,
Simon Kjær,
Daniel Agger,
Andreas Bjelland og
Jores Okore.
*Midtbane:
William Kvist,
Christian Poulsen,
Niki Zimling,
Jakob Poulsen,
Lasse Schöne,
Christian Eriksen,
Dennis Rommedahl,
Tobias Mikkelsen,
Michael Krohn-Dehli,
Thomas Kahlenberg.
*Angreb:
Nicklas Bendtner og
Nicklas Pedersen.
Masser af centerforsvarer og midtbane. Knap så meget angreb.
Savner stadig en "panikangriber" til de sidste 10 minutter, når DK er bagud. N. Pedersen er det ikke.
Vi må huske og nye de sidste landskampe med Rommedahl, for han burde ikke være med efter EM er slut.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??