Snak

Mere indhold efter annoncen
Hans potentielt invaliderende tackling på Henriksen i 2004.

Han er i dén grad i Olsens sorte bog, retfærdigt eller ej.


Okay der kan man jo bare se. Ja det skulle jo ikke undre nogen, om en enlig forseelse 8 år tilbage ligger til grund for manglende udtagelse.
Silkeborg IF
det var på Wieghorst
Virkelig?

Nera - AGF mod landsholdet inden EM 2004

Hjernedødt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Uha uha. Sørensen er færdig.
https://kortlink.dk/sudv
Loudon

Du har sgu ret - det var på Wieghorst:

http://www.fyens.dk/arti…med-mislyde
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Efter den endelige offentliggørelse af EM-truppen har spillerne fået tildelt de faste trøjenumre, som de skal bære gennem hele slutrunden.

Jeg håber ikke, at man kan lægge for meget i, at Niki Zimling som den eneste af de 11 spillere i den efterhånden forventede startopstilling ikke har et af numrene fra 1-11, mens Christian Poulsen har, nemlig nr. 2.

http://www.dbu.dk/Nyhede…_numre.aspx

Jeg håber ikke, at man kan lægge for meget i, at Niki Zimling som den eneste af de 11 spillere i den efterhånden forventede startopstilling ikke har et af numrene fra 1-11, mens Christian Poulsen har, nemlig nr. 2.

Det tror jeg ikke du behøver at frygte. Teksten i linket forklarer, at numrene er tildelt på baggrund af traditioner (Christian Poulsen har tilsyneladende spillet med nummer 2 lige siden Tøfting), og at Zimling desuden selv har bedt om at få nummer 21.
Hvad er status på Schøne?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Nå, det ser heldigvis ikke så slemt ud:


http://avisen.dk/skadet-…169696.aspx
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Nogen bud på startopstilling mod Holland? Min ønskestartopstilling ser således ud:

---------------Bendtner

Kahlenberg------Eriksen---------Rommedahl

------------Kvist---Zimling

S Poulsen---Bjelland--Agger-----Jacobsen

--------------Lindegaard
Annonce