@midtforsvar/målmandssnakken
- ser det efter dagens nyhedsudsendelser ud til, at den hedder SA, og igen Kjær ved siden af Agger.
Og medmindre det går helt galt mod Australien, har Simon Poulsen positioneret sig som førstevalget på venstreback.
Der er jo blevet sagt og skrevet meget om ham herinde - også herfra - men efter Brasilienskampen er jeg kommet til den konklusion, at man ikke skal sidestille elegance med effektivitet. Og han kommer altså igennem på den venstrekant - uagtet hvordan det end måtte se ud.
- ser det efter dagens nyhedsudsendelser ud til, at den hedder SA, og igen Kjær ved siden af Agger.
Og medmindre det går helt galt mod Australien, har Simon Poulsen positioneret sig som førstevalget på venstreback.
Der er jo blevet sagt og skrevet meget om ham herinde - også herfra - men efter Brasilienskampen er jeg kommet til den konklusion, at man ikke skal sidestille elegance med effektivitet. Og han kommer altså igennem på den venstrekant - uagtet hvordan det end måtte se ud.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA