Snak

Mere indhold efter annoncen
@midtforsvar/målmandssnakken

- ser det efter dagens nyhedsudsendelser ud til, at den hedder SA, og igen Kjær ved siden af Agger.

Og medmindre det går helt galt mod Australien, har Simon Poulsen positioneret sig som førstevalget på venstreback.

Der er jo blevet sagt og skrevet meget om ham herinde - også herfra - men efter Brasilienskampen er jeg kommet til den konklusion, at man ikke skal sidestille elegance med effektivitet. Og han kommer altså igennem på den venstrekant - uagtet hvordan det end måtte se ud.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Skal i øvrigt i Parken og se kampen mod Australien, og det er jo idiotisk som Billetnet foregår, når man møder op på eks. posthuset:

De kan på deres skærm åbenbart ikke se, hvilke sektioner på tribunerne der har plads - det skal man RINGE til Billetnet for.

Så kan man reservere, og betale på posthuset. Æh.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Han kommer dog ikke til forfærdeligt mange kvalificerede indlæg. Og det sagt; ja, han kommer igennem på venstrekanten, men kan han også lukke af i samme side? Jeg synes ikke det går helt så godt, om end det er blevet bedre.
Nej, men uden Wonder Boy-lesen er jeg efterhånden lidt hooked på ham, i stedet for defensive Silber.

Lad os give den fuld skrue, når nu ventre wing er lidt mere tilbagetrukket og spilopbyggende.

Balancen ligger så i, at modsatte side med Lars J orienterer sig mere bagud, mens hans fløj koncentrerer sig om ikke at spurte i offside.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ok. I den gruppe vi er havnet i, ser jeg større perspektiv i at sikre sig defensivt, med Michael Silberbauer på venstreback. Det har eks. virket fint mod Portugal i to omgange. Måske mod Holland kunne han være det bedste alternativ på pladsen... Greg van der Wiel kan i hvert fald snildt lokkes frem i banen, og kan også lokkes til at glemme sine defensive forpligtelser. Og da deres resterende forsvar ikke ligefrem er raketter, kunne der være rum at spille i, for en spiller med fart i benene.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg refererede bestemt også til åbningskampen mod hollænderne - hvilket jeg selvfølgelig skulle have pointeret.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Så tror jeg faktisk, vi er nået til enighed.
moderator
Jeg gad godt styre landsholdet et par kampe og så prøve denne af


--------------Bendtner------------------

---------Eriksen---Kahlenberg------------



----------Zimling----Kvist---------------


Poulsen--------------------------Jacobsen


---------Agger-----------Kjær------------
---------------Bjelland------------------


---------------Lindegaard----------------


Dette er en signatur.
moderator
Nå det ser ikke rart ud. Jeg ændrer lige
Dette er en signatur.
Den kunne faktisk være ganske interessant. Især fordi vi nok nærmere har typerne til en sådan opstilling. Krohn-Dehli, Schøne, Jesper Jørgensen kan jo alle dække den offensive midtbane... Den eneste man ofrer er Rommedahl, men det er vel også hans sidste slutrunde går jeg udfra, og det er jo ikke ligefrem fordi alternativerne til hans plads står i kø.

EDIT: Fungerer sweeperen som en Beckenbauer type, eller hvordan?
A little girl is in the bathroom when her father steps out of the shower. She says, “Daddy! When am I gonna get a penis?” “As soon as Mommy leaves for work.”
Annonce