Jeg tror at Simon Poulsen kan få en ret afgørende rolle mod Holland. Van der Wiel er ekstremt offensiv og løber efter sigende dårligt hjem, og den plads det skaber kan en hurtig og gennembrudsstærk Simon Poulsen udnytte maksimalt. Defensivt vil det naturligvis svække os, men løsningen er nok, at Kvist glider ned og spiller den 3. centrale forsvarsspiller i et system med wingbacks eller at Krohn-Dehli dækker af bagud til. Begge fremgangsmåder er afprøvet i træningskampene, og det ser fornuftigt ud.
Samtidig har jeg bidt mærke i Aggers raids op af banen. Han havde dem både mod Australien (hvor han fik straffe) og mod Brasilien. Og de ser giftige ud. Kombineret med et usikkert hollansk forsvar, kan de blive endnu mere giftige.
Vi er naturligvis ikke favoritter, men kampen bør være mere lige end ved VM for 2 år siden, hvor Holland var i topform, og vi var - nåh ja. Jeg tror sgu på tre point.
Samtidig har jeg bidt mærke i Aggers raids op af banen. Han havde dem både mod Australien (hvor han fik straffe) og mod Brasilien. Og de ser giftige ud. Kombineret med et usikkert hollansk forsvar, kan de blive endnu mere giftige.
Vi er naturligvis ikke favoritter, men kampen bør være mere lige end ved VM for 2 år siden, hvor Holland var i topform, og vi var - nåh ja. Jeg tror sgu på tre point.