Jakob Poulsen er hurtigere end Zimling, og vil kunne true på en anden måde. Til gengæld virker Zimling til at fylde mere defensivt, og selvfølgelig er det et problem, når nu den centrale midtbane endelig virker sammenspillet.
Jeg håber bestemt heller ikke CP bliver løsningen, for ham og Kvist har aldrig fungeret sammen.
Lad os håbe, at det ikke står helt så slemt til med Zimling. Er der tale om en brækket tå, er EM selvfølgelig forbi.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.