Han har arbejdet med en hængende angriber (1), en dedikeret oprydder (2) og en dedikeret offensiv midt (3)
Overordnet set har systemet været det samme. Det er klart, der er forskel på Christian Eriksen og Jon Dahl, og hvordan trekanten har vendt.
mens man, da man skulle satse, valgte 3 i den anden kamp og I kamp nummer to skulle der satses
Det er forkert. Man skulle netop ikke satse i den anden kamp. Uafgjort ville have været et fint resultat. Det skrev jeg også i mit forrige indlæg.
Jon Dahl spillede jo her, fordi det skulle han, og han var anfører. Det havde han også gjort i Stockholm, hvis han havde været kampklar. Det havde intet at gøre med, om der skulle satses eller ej.
Det er ganske begrænset hvor meget man kan bruge de to kampe mod Sverige til at vurdere hvor god en løsning JP vil være ift. Zimling
Men, man dog bruge det, der er tilgængeligt, uanset. Hvis Jakob Poulsen havde spillet 60 landskampe som 8´er, var snakken selvfølgelig en anden. Derfor er dog stadig relevant at fremhæve, at JP tidligere har gjort det fornuftigt i vanskelige kampe med stort pres. Sammenholdt med hans gode sæson, hans 22 landskampe (Zimling har til sammenligning 10) og hans kvaliteter, så virker det temmelig overdrevet at kaste håndklædet i ringen, hvis Zimling skulle vise sig ukampdygtig.
Overordnet set har systemet været det samme. Det er klart, der er forskel på Christian Eriksen og Jon Dahl, og hvordan trekanten har vendt.
mens man, da man skulle satse, valgte 3 i den anden kamp og I kamp nummer to skulle der satses
Det er forkert. Man skulle netop ikke satse i den anden kamp. Uafgjort ville have været et fint resultat. Det skrev jeg også i mit forrige indlæg.
Jon Dahl spillede jo her, fordi det skulle han, og han var anfører. Det havde han også gjort i Stockholm, hvis han havde været kampklar. Det havde intet at gøre med, om der skulle satses eller ej.
Det er ganske begrænset hvor meget man kan bruge de to kampe mod Sverige til at vurdere hvor god en løsning JP vil være ift. Zimling
Men, man dog bruge det, der er tilgængeligt, uanset. Hvis Jakob Poulsen havde spillet 60 landskampe som 8´er, var snakken selvfølgelig en anden. Derfor er dog stadig relevant at fremhæve, at JP tidligere har gjort det fornuftigt i vanskelige kampe med stort pres. Sammenholdt med hans gode sæson, hans 22 landskampe (Zimling har til sammenligning 10) og hans kvaliteter, så virker det temmelig overdrevet at kaste håndklædet i ringen, hvis Zimling skulle vise sig ukampdygtig.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.