´Jeg er bange for at med Kvist C. Poulsen blir bolden bare skubbet rundt på egen banehalvdel´
Dén duo er der vist heller ikke nogen der plæderer for her i tråden.
Dén duo er der vist heller ikke nogen der plæderer for her i tråden.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA