Sideskifter Hollands wings meget? Robben starter vel i højre side som udgangspunkt, med Affaley i venstre. Robben er ikke så hurtig som han har været, men Jacobsen er på den anden side kun marginalt hurtigere end en statue. Kjær han skal spille over evne, og få lukket ned bag backs når de overløbes. Han har hurtigheden til det.
Snak
Jacobsen er på den anden side kun marginalt hurtigere end en statue.
Hurtigheden er da en af LJs forcer. Til gengæld kniber det alvorligt med præcisionen i det offensive spil. Han har jo endnu ikke lært at slå et brugbart indlæg.
Hurtigheden er da en af LJs forcer. Til gengæld kniber det alvorligt med præcisionen i det offensive spil. Han har jo endnu ikke lært at slå et brugbart indlæg.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
lør 9. jun 2012
Lidt underligt der ikke er nogen updates på Zimlings situation hverken på tipsbladet eller herinde, blev tvunget ud i at gå på eb.dk for at finde noget: http://ekstrabladet.dk/s…1773195.ece
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
MO holder vel kortene tæt til kroppen. Ikke, at det kan have den store betydning for Holland.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
lør 9. jun 2012
Bekymrende at jeg aldrig har bemærket LJs hurtighed. Jeg noterer en forbier, eller kan jeg nå at korrigere det til at han i forhold til Robben er marginalt hurtigere end en statue?
Redigeretlør 9. jun 2012
Man kan da krydse fingre for, at Zimlings fravær ikke får en mærkbar negativ betydning.
Jeg tvivler dog. Jacob Poulsen har i de seneste par sæsoner lignet mere en løbestærk rugbrødsspiller end en dynamisk og målfarlig midtbanespiller. JP er stadig ikke på det niveau han havde i 09.
Det positive er dog, at JP fysisk ser ud til at være tilbage på toppen - modsat den seneste slutrunde. Arbejdsmæssigt skal JP nok kunne udfylde Zimlings sko.
Jeg er dog ikke overbevist om, at CP fravælges af MO.
Jeg tvivler dog. Jacob Poulsen har i de seneste par sæsoner lignet mere en løbestærk rugbrødsspiller end en dynamisk og målfarlig midtbanespiller. JP er stadig ikke på det niveau han havde i 09.
Det positive er dog, at JP fysisk ser ud til at være tilbage på toppen - modsat den seneste slutrunde. Arbejdsmæssigt skal JP nok kunne udfylde Zimlings sko.
Jeg er dog ikke overbevist om, at CP fravælges af MO.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
lør 9. jun 2012
CP og William Kvist, sammen, går ikke. Det vil blive en for langsom (i boldbesiddelse), udynamisk midtbane, uden evnen til at skabe noget. Det tror jeg også er MOs holdning.
lør 9. jun 2012
Hvis Sverige kunne slå Holland, så kan vi fandme også! (:
“Winning trophies has made me put on weight.” - Rafael Benitez
lør 9. jun 2012
Selvfølgelig kan Danmark slå Holland. Sandsynligheden for at vi gør det, er bare ikke ret stor. Desuden var omstændighederne for Sveriges sejr over Holland også noget anderledes, end dem der er til kampen senere i dag. Holland havde allerede vundet gruppen, da de skulle til Sverige, og kunne i princippet være ligeglade med resultatet.
lør 9. jun 2012
Jeg har drømt, at William Kvist scorer 2 gange - ét på et fantastisk langskud.
Kan ikke huske, om han nogensinde skyder ude fra, men det gør han altså i aften!
Danmark vinder i øvrigt 3-2.
Realistisk håber jeg, at hollænderne allerede tænker på den store kamp i næste runde mod Tyskland. Den slags har de gjort før (fx. 92).
Var der ikke engang, hvor de vandt over Tyskland i et gruppespil, for så i al deres eufori og arrogance at tabe den næste kamp og ryge ud?
Virker i hvert fald som om kampene mod Tyskland fylder meget for dem - eller det har det gjort før.
Kan ikke huske, om han nogensinde skyder ude fra, men det gør han altså i aften!
Danmark vinder i øvrigt 3-2.
Realistisk håber jeg, at hollænderne allerede tænker på den store kamp i næste runde mod Tyskland. Den slags har de gjort før (fx. 92).
Var der ikke engang, hvor de vandt over Tyskland i et gruppespil, for så i al deres eufori og arrogance at tabe den næste kamp og ryge ud?
Virker i hvert fald som om kampene mod Tyskland fylder meget for dem - eller det har det gjort før.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0
Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5
Brøndby IF-fck: 5-0
agf-Brøndby IF: 0-7