Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi får point i dag.
moderator
Fra artiklen:

Danmark: (4-2-3-1): Stephan Andersen - Lars Jacobsen, Simon Kjær, Daniel Agger, Simon Poulsen - Niki Zimling, William Kvist - Dennis Rommedahl, Christian Eriksen, Michael Krohn-Dehli - Nicklas Bendtner

Holland (4-2-3-1): Maarten Stekelenburg - Gregory Van der Wiel, John Heitinga, Ron Vlaar, Jetro Willems - Nigel De Jong, Mark Van Bommel - Arjen Robben, Wesley Sneijder, Ibrahim Afellay - Robin Van Persie

Hollands venstreside skal angribes aggressivt.
https://kortlink.dk/sudv
Begge backs er til at snakke med, så jeg håber at se en Rommedahl i form. Både han og MKD må gerne gøre det modsatte af det meste de har gjort for klubben i år.
Ham gutten iklaedt det Danske flag og med megaskaegget? Win.
Er jeg den eneste som efter 2 kampe, allerede er blevet træt af den kære Frank?

Det kan umuligt blive dårligere!
Wise Men Say...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej det er du ikke, manden kan jo ikke snakke dansk længere..
Kæft vi er ringe på frispark. Det skal der øves på. Vi får jo nok ikke mange andre chancer.
[I]Some poo has come out[/I]
er det bare mig eller virker kvist meget langsom allerede ?
JAJAJAJA
Kynisk Krohn! Fuck you, Group B!
Annonce