Vi får point i dag.
Snak
Fra artiklen:
Danmark: (4-2-3-1): Stephan Andersen - Lars Jacobsen, Simon Kjær, Daniel Agger, Simon Poulsen - Niki Zimling, William Kvist - Dennis Rommedahl, Christian Eriksen, Michael Krohn-Dehli - Nicklas Bendtner
Holland (4-2-3-1): Maarten Stekelenburg - Gregory Van der Wiel, John Heitinga, Ron Vlaar, Jetro Willems - Nigel De Jong, Mark Van Bommel - Arjen Robben, Wesley Sneijder, Ibrahim Afellay - Robin Van Persie
Hollands venstreside skal angribes aggressivt.
Danmark: (4-2-3-1): Stephan Andersen - Lars Jacobsen, Simon Kjær, Daniel Agger, Simon Poulsen - Niki Zimling, William Kvist - Dennis Rommedahl, Christian Eriksen, Michael Krohn-Dehli - Nicklas Bendtner
Holland (4-2-3-1): Maarten Stekelenburg - Gregory Van der Wiel, John Heitinga, Ron Vlaar, Jetro Willems - Nigel De Jong, Mark Van Bommel - Arjen Robben, Wesley Sneijder, Ibrahim Afellay - Robin Van Persie
Hollands venstreside skal angribes aggressivt.
https://kortlink.dk/sudv
lør 9. jun 2012
Begge backs er til at snakke med, så jeg håber at se en Rommedahl i form. Både han og MKD må gerne gøre det modsatte af det meste de har gjort for klubben i år.
lør 9. jun 2012
Er jeg den eneste som efter 2 kampe, allerede er blevet træt af den kære Frank?
Det kan umuligt blive dårligere!
Det kan umuligt blive dårligere!
Wise Men Say...
lør 9. jun 2012
Kæft vi er ringe på frispark. Det skal der øves på. Vi får jo nok ikke mange andre chancer.
[I]Some poo has come out[/I]