3 mand på samme skudfinte. Det er nydeligt og jeg kan glæde Morten O med at mine pølser brænder på. Mon ikke storebror hygger sig på stadion lige nu. Jeg tror det næsten.
Helt absurd. de står 4 mod 3 og så vælger han en flad pasning unden fart op gennem midten. Lad os håbe at han ikke bliver rystet, for så er jeg bange for vi har Sæbehandske fra BIF-tiden igen.