Selvfølgelig ævler jeg ikke.. Hvis man er med som spidsangriber så skal man vel som minimum være spilbar i feltet, det syntes jeg ikke han var. Der udover virker han meget langsom med bolden, rusten om man vil, det bliver sikkert bedre lad os håbe det
Gu ævler du. I ca den første times tid lignede det da at han prøvede at komme derind, men han fik intet. Derefter gik han ret død, og jeg har en mistanke om, at han måske også havde lidt ondt i bentøjet efter han blev savet ned bagfra tidligere i kampen.
Men uanset hvordan du vender det, så havde han intet at arbejde med, og deltog glimrende i pasningsspillet.