Snak

Mere indhold efter annoncen
Bendtner = Tonser
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Kjær tog også til genmæle. Stærk indsats af ham og Agger. MoM er vel Stephan A.
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Bendtner = Tonser

Så ævler du nok bare. Der var ikke et indlæg som endte omkring det lille felt. Han var dog glimrende i det fordelende spil og satte især vores backs op flere gange. Eriksen var vel den eneste som ikke var sin indsats bekendt og omend Jacobsen stod fint defensivt, trækker indlæggene kraftigt ned.
Generalt et rigtig godt spillende landshold. Det tegner da semi positivt, syntes jeg..
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Selvfølgelig ævler jeg ikke.. Hvis man er med som spidsangriber så skal man vel som minimum være spilbar i feltet, det syntes jeg ikke han var. Der udover virker han meget langsom med bolden, rusten om man vil, det bliver sikkert bedre lad os håbe det
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Alle spillede godt synes jeg. Eller, Lasse Schøne kom ikke så godt ind i kampen, men ellers var det kun Lars Jacobsen, som via de misbrugte muligheder for brugbare indlæg, skilte sig en anelse ud. Og det var så kun offensivt. Defensivt var han god. Men uanset om alle på en eller anden vis kan fremhæves, synes jeg det er håbløst at tale om andre end Michael Krohn-Dehli som MoM, som spillede suverænt. Hold kæft hvor var han god i dag. Helt sindssygt.
Selvfølgelig ævler jeg ikke.. Hvis man er med som spidsangriber så skal man vel som minimum være spilbar i feltet, det syntes jeg ikke han var. Der udover virker han meget langsom med bolden, rusten om man vil, det bliver sikkert bedre lad os håbe det

Gu ævler du. I ca den første times tid lignede det da at han prøvede at komme derind, men han fik intet. Derefter gik han ret død, og jeg har en mistanke om, at han måske også havde lidt ondt i bentøjet efter han blev savet ned bagfra tidligere i kampen.

Men uanset hvordan du vender det, så havde han intet at arbejde med, og deltog glimrende i pasningsspillet.
Danmark <3
T(lololol) det havde jeg sgu ikke set komme!

Min absolutte lunkenhed er erstattet med en optimisme jeg ikke har følt siden 2004´s slutrunde.

Portugal kan vi godt tage. Så må vi finde os i en andneplads og stryg af Tysken.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Positivt er det at Simon Kjær spillede så godt som han gjorde. Det lover godt for de kommende kampe. Jeg mener DK har et af turneringens midterforsvar hvis Agger og Kjær spiller op til sit bedste, og det er der da bestemt også brug for i denne gruppe.

Håber i øvrigt på en tysk sejr nu! Så lover det godt.
A little girl is in the bathroom when her father steps out of the shower. She says, “Daddy! When am I gonna get a penis?” “As soon as Mommy leaves for work.”
Annonce