Flot kamp. Den venstreside er vel aldrig set så stærkt spillende under MO, hvorimod midtbanen fik lidt problemer i begge halvlegsstarter. Agger og Kjær fik dog skubbet godt op, og som de spiller for tiden ser jeg ikke mange landshold præstere et bedre midterforsvar - uanset TV2´s latterlige hetz. Bendtner får sgu også lige et thumbs up for det uselviske arbejde.
- Jeg fryder mig bare over at se Van der Wiel komme så skidt ind i (og ud af...) slutrunden.
Spørgsmålet er, om man nu også skal håbe på Portugal-sejr? Tyskland er et slutrundehold, omend også ramt efter ChL-finalen, og de må vel egentligt gerne rydde bordet i tilfælde af DK-nederlag mod dem i den sidste kamp. Nuvel, én kamp ad gangen, og allerede Portugal-kampen kan blive en finale med lidt held.
- Personligt ønsker jeg nok Portugal-sejr, men det skyldes mere tilhør og sympatier på enkelte spillere. DK over alt andet, klart.
- Jeg fryder mig bare over at se Van der Wiel komme så skidt ind i (og ud af...) slutrunden.
Spørgsmålet er, om man nu også skal håbe på Portugal-sejr? Tyskland er et slutrundehold, omend også ramt efter ChL-finalen, og de må vel egentligt gerne rydde bordet i tilfælde af DK-nederlag mod dem i den sidste kamp. Nuvel, én kamp ad gangen, og allerede Portugal-kampen kan blive en finale med lidt held.
- Personligt ønsker jeg nok Portugal-sejr, men det skyldes mere tilhør og sympatier på enkelte spillere. DK over alt andet, klart.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly