Varela? Seriøst? Manden der ikke engang er fast starter for Porto i den svage, hjemlige liga.
Snak
lør 9. jun 2012
Varela er vel også mere wing/oplægger end egentlig spydspids? 3 ligamål og 1 landsholdsmål i denne sæson får mig da heller ikke til at tro andet.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Redigeretlør 9. jun 2012
Den sæson han havde i Porto under AVB berettiger ham til chancen. Netop den sæson hvor Hulk lå på kanten og smækkede bolde ind i hovedet eller flade indlæg på ham bør være noget der fungerer på det portugisiske landshold
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
lør 9. jun 2012
Han er jo faldet voldsomt meget i niveau i løbet af denne sæson. Teknisk er han lysår fra Quaresma.
Når det er sagt, havde Danny i topform selvfølgelig været den optimale løsning.
Når det er sagt, havde Danny i topform selvfølgelig været den optimale løsning.
lør 9. jun 2012
Godt for Danmark, hvis Tyskland vinder.
Portugal skal vi besejre eller minimum have uafgjort imod i forvejen. En tysk sejr mod Portugal, og Danmark og Tyskland kan spille sig i kvartfinalerne med sejre i de næste kampe.
Portugal skal vi besejre eller minimum have uafgjort imod i forvejen. En tysk sejr mod Portugal, og Danmark og Tyskland kan spille sig i kvartfinalerne med sejre i de næste kampe.
lør 9. jun 2012
Helt så slem? Så du mener ikke, at han slår ham med vilje? Det fremgår da ret tydeligt af billederne, at han knytter næven og slår ham i irritation over tabet af bolden. Det er lige før, man kan se vildskaben i hans ansigt.
.