Helt så slem? Så du mener ikke, at han slår ham med vilje? Det fremgår da ret tydeligt af billederne, at han knytter næven og slår ham i irritation over tabet af bolden. Det er lige før, man kan se vildskaben i hans ansigt.
Jeg er ikke enig :)
Helt så slem? Så du mener ikke, at han slår ham med vilje? Det fremgår da ret tydeligt af billederne, at han knytter næven og slår ham i irritation over tabet af bolden. Det er lige før, man kan se vildskaben i hans ansigt.
Dommeren laver fejl, det har vi vist fået bevist, og jeg har godt nok svært ved at forstå, hvordan det ikke kan være med vilje.