Bendtner leverede en godkendt indsats, men vel heller ikke mere. Han fik selvfølgelig forsvindende lidt at arbejde med, hvilket giver sig selv, når hovedparten af indlæggene kom fra Lars Jacobsen.
Bendtner var for det meste god med ryggen mod målet, hvor han fik fat i en del, og holdt henholdsvis Heitinga og Vlaar væk med sin fysik. Til gengæld mangler Bendtner stadig at overbevise i sin boldomgang, når han falder tilbage i banen. Enten sløser han, eller også mangler han simpelthen tekniske færdigheder, for det ligner ind i mellem noget direkte fra skraldespanden.
I kampen allersidste minut dummer han sig endvidere, da han i stedet for at styre ud mod hjørneflaget forsøger med et indlæg, og på returen kikser en tæmning, så hollænderne kan igangsætte et sidste angreb.
Defensivt arbejdede han hårdere end nogensinde før, og trækker gevaldigt op.
I bedømmelsen af Bendtner må man nødvendigivs inddrage, at det ikke var en kamp på hans præmisser. Det bliver ingen af de tre kampe forøvrigt, og derfor er det selvfølgelig vigtigt, at han ikke slår alt for meget ud med armene (tendenserne var der igår). Midtbanen var dog heller ikke særlig god til at finde Bendtner igår, og derfor bliver det en kamp, hvor han ikke er meget i boldbesiddelse.
På den nye skala spillede han til 7.
Bendtner var for det meste god med ryggen mod målet, hvor han fik fat i en del, og holdt henholdsvis Heitinga og Vlaar væk med sin fysik. Til gengæld mangler Bendtner stadig at overbevise i sin boldomgang, når han falder tilbage i banen. Enten sløser han, eller også mangler han simpelthen tekniske færdigheder, for det ligner ind i mellem noget direkte fra skraldespanden.
I kampen allersidste minut dummer han sig endvidere, da han i stedet for at styre ud mod hjørneflaget forsøger med et indlæg, og på returen kikser en tæmning, så hollænderne kan igangsætte et sidste angreb.
Defensivt arbejdede han hårdere end nogensinde før, og trækker gevaldigt op.
I bedømmelsen af Bendtner må man nødvendigivs inddrage, at det ikke var en kamp på hans præmisser. Det bliver ingen af de tre kampe forøvrigt, og derfor er det selvfølgelig vigtigt, at han ikke slår alt for meget ud med armene (tendenserne var der igår). Midtbanen var dog heller ikke særlig god til at finde Bendtner igår, og derfor bliver det en kamp, hvor han ikke er meget i boldbesiddelse.
På den nye skala spillede han til 7.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.