I forhold til debatten om Danmarks noget vovede vedholdenhed i forhold til partout at skulle spille sig ud af vanskelighederne, er det interessant at se, at Sverige, som også har været under et vist pres, konsekvent bare losser bolden frem ad banen, når de er pressede, men i langt de fleste tilfælde får den lige i hovedet igen i løbet af få sekunder i stedet for at have mulighed for at holde lidt mere i bolden og bringe sig langsomt, men sikkert længere og længere væk fra egen forsvarszone.
Snak
man 11. jun 2012
Man har på den anden side ikke set Isaksson prøve at spille en assist til Voronin.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
ons 13. jun 2012
Hvor jeg dog håber på et tidligt mål til Danmark i aften. I efteråret så man, hvor meget plads vores scoringer genererede, og vi havde jo chancer til 3-, og 4-0.
Dengang havde Portugal jo trods alt play-off-kampene at falde tilbage på, men uden point i aften er det ud på røv og albuer.
Dengang havde Portugal jo trods alt play-off-kampene at falde tilbage på, men uden point i aften er det ud på røv og albuer.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
ons 13. jun 2012
Vi skal nok få chancer. Hvis Bendtner/Romme har en af deres dage og der ikke går VM2010 i den nede bagi, så får vi mindst uafgjort.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Det virker overdrevet, at vi pludselig nærmest er gået hen og blevet småfavoritter mod Portugal.
Jeg ved godt, vi har haft et godt tag på dem, men dissekrere man de enkelte kampe, så er det vel kun den sidste i Parken, hvor vi vandt efter have haft overtaget.
Portugal mangler en midtbanekreatør, og en giftig angriber, men ellers er det jo høj kvalitet hele vejen rundt. Både Lars J. og Simon Poulsen risikerer i den grad at blive rundbarberet, og Bendtner får formentligt ikke meget ud af det mod Pepe, som både er hurtigere og stærkere. Pepe manglede i Parken i efteråret, og der er altså væsentlig forskel på ham og så tunge Rolando, der spillede i stedet.
Jeg ved godt, vi har haft et godt tag på dem, men dissekrere man de enkelte kampe, så er det vel kun den sidste i Parken, hvor vi vandt efter have haft overtaget.
Portugal mangler en midtbanekreatør, og en giftig angriber, men ellers er det jo høj kvalitet hele vejen rundt. Både Lars J. og Simon Poulsen risikerer i den grad at blive rundbarberet, og Bendtner får formentligt ikke meget ud af det mod Pepe, som både er hurtigere og stærkere. Pepe manglede i Parken i efteråret, og der er altså væsentlig forskel på ham og så tunge Rolando, der spillede i stedet.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
ons 13. jun 2012
Lad os varme lidt op med højdepunkterne fra Portugal-kampen i efteråret:
http://www.youtube.com/w…IlOsTQhAwjc
http://www.youtube.com/w…IlOsTQhAwjc