Jeg mener over hele linjen. Både i medierne, i denne tråd etc. Portugal var fint med mod Tyskland, og havde store chancer mod EM-favoritterne. Portugals indsats i den kamp er blevet undervurderet, og det bliver igen en kamp, hvor vi skal forsvare den hjem og håbe SA står endnu en pragtkamp.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.