Snak

Mere indhold efter annoncen
Ha ha, jeg troede ikke ham Sønnichsen kunne blive værre, men men men....... Klaphat og Flemming Povlsen trøje på sætter dog prikken over i´et, ha ha ha. Hold kæft en klovn.
Hvordan kan en sejr idag ikke garantere at vi er videre fra gruppespillet? De kan umuligt have glemt at vi er bedre indbyrdes end Holland.
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
Vel noget med at hvis hollænderne slår tyskerne, og tyskerne slår os i sidste runde.
Hvordan kan en sejr idag ikke garantere at vi er videre fra gruppespillet? De kan umuligt have glemt at vi er bedre indbyrdes end Holland.


Den havnede jeg også i tidligere, men det bliver mere komplekst når 3 hold har pointlighed. Hvis Holland, DK, og Tyskland alle ender på 6 point (Portugal 0) bliver målscoren afgørende og DK kan risikere at ende som nr. 3.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Ham Sønnichsen er stille og roligt ved at blive en legende. Hans rapport fra The Dubliner inden kampen mellem Irland og Kroatien var noget af det dummeste.

Også dem hans imorges snakkede med i lufthavnen... Amen for satan da.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
All-in på at Ronaldo scorer kampens første mål på frispark.
portugisiske tudefjæser, sørgeligt at se på.
\\\"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.\\\"~ William Gibson
poulsen din klump, dæk op eller smut.
\\\"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.\\\"~ William Gibson
Det er da Agger, om nogen, der er langt fra sin mand
Gid Pepe møder Vinnie Jones på en fodboldbane bare 10min!
Wise Men Say...
Annonce