Ha ha, jeg troede ikke ham Sønnichsen kunne blive værre, men men men....... Klaphat og Flemming Povlsen trøje på sætter dog prikken over i´et, ha ha ha. Hold kæft en klovn.
Snak
ons 13. jun 2012
Hvordan kan en sejr idag ikke garantere at vi er videre fra gruppespillet? De kan umuligt have glemt at vi er bedre indbyrdes end Holland.
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!
ons 13. jun 2012
Vel noget med at hvis hollænderne slår tyskerne, og tyskerne slår os i sidste runde.
ons 13. jun 2012
Hvordan kan en sejr idag ikke garantere at vi er videre fra gruppespillet? De kan umuligt have glemt at vi er bedre indbyrdes end Holland.
Den havnede jeg også i tidligere, men det bliver mere komplekst når 3 hold har pointlighed. Hvis Holland, DK, og Tyskland alle ender på 6 point (Portugal 0) bliver målscoren afgørende og DK kan risikere at ende som nr. 3.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
ons 13. jun 2012
Ham Sønnichsen er stille og roligt ved at blive en legende. Hans rapport fra The Dubliner inden kampen mellem Irland og Kroatien var noget af det dummeste.
Også dem hans imorges snakkede med i lufthavnen... Amen for satan da.
Også dem hans imorges snakkede med i lufthavnen... Amen for satan da.
ons 13. jun 2012
portugisiske tudefjæser, sørgeligt at se på.
\\\"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem,
first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.\\\"~
William Gibson
ons 13. jun 2012
poulsen din klump, dæk op eller smut.
\\\"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem,
first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.\\\"~
William Gibson