Hjulmand ER Danmarks bedste træner pt., der kan der ikke være nogen tvivl om (altså nationalitet).
Noget af en påstand. Hjulmand har haft succes i FCN, hvor Flemming P. vel gjorde halvdelen af arbejdet. Thomas Frank ligner et bud på en træner, der kunne være dygtigere. Jeg syntes også du glemmer Jess Thorup. De har begge bevist markant mere en Hjulmand på den internationale scene. Brian Priske gør det også godt i FCM. Og David Nielsen skal man heller ikke glemme.
Det er rigtigt, at resultatet var pauvert, men han/FCN inspirerede jo faktisk, dog, også i CL.
I min bog er det tæt på ligegyldigt, at han eventuelt kan inspirere, hvis han ikke kan kvalificere os - men det er der selvfølgelig ingen, der ved om han kan endnu.
Successen i Tyskland var heller ikke den helt store, betyder det så, at han må nøjes med at træne miniput resten af sin karriere?
Næh. Jeg havde bare gerne set, han havde bevist andet end at få FCN til at præstere på den hjemlige scene med god hjælp fra Flemming P, før vi gav ham nøglerne til det vigtigste trænerjob i landet.
Noget af en påstand. Hjulmand har haft succes i FCN, hvor Flemming P. vel gjorde halvdelen af arbejdet. Thomas Frank ligner et bud på en træner, der kunne være dygtigere. Jeg syntes også du glemmer Jess Thorup. De har begge bevist markant mere en Hjulmand på den internationale scene. Brian Priske gør det også godt i FCM. Og David Nielsen skal man heller ikke glemme.
Det er rigtigt, at resultatet var pauvert, men han/FCN inspirerede jo faktisk, dog, også i CL.
I min bog er det tæt på ligegyldigt, at han eventuelt kan inspirere, hvis han ikke kan kvalificere os - men det er der selvfølgelig ingen, der ved om han kan endnu.
Successen i Tyskland var heller ikke den helt store, betyder det så, at han må nøjes med at træne miniput resten af sin karriere?
Næh. Jeg havde bare gerne set, han havde bevist andet end at få FCN til at præstere på den hjemlige scene med god hjælp fra Flemming P, før vi gav ham nøglerne til det vigtigste trænerjob i landet.