Så opskriften for dansk landsholdsfodbild er lange bolde og simpelt spil?
Bare lige for at få sat rammen for succes.
Bare lige for at få sat rammen for succes.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Her er Åge måske i virkeligheden den stik modsatte type. Han kigger fortrinsvist på spillerne, og former konceptet efter det.
Men når det er sagt, så synes jeg Hareides hold toppede mod Polen og i 5-1 kampen mod Irland. Siden da er det gået ned ad bakke, og det virker ikke til at Hareide har fundet det nødvendigt at reagere på det så længe holdet ikke taber (og det er et fint argument, jeg er bare ikke enig).Nu har jeg ikke tjekket op på, om datoerne stemmer overens, men passer det ikke nogenlunde med Eriksens generelle formnedgang? Ikke at det hele skal være på hans skuldre, men omvendt er han også holdets absolutte stjerne, topscorer i den nuværende trup, den altafgørende playmaker og den med et klart højeste topniveau (Schmeichel fraregnet).
Nu har jeg ikke tjekket op på, om datoerne stemmer overens, men passer det ikke nogenlunde med Eriksens generelle formnedgang?