Snak

Mere indhold efter annoncen
Det bliver vildt med en rigtig venstreback.

Pandoras æske.

Og med vores skyggelandstræner, igennem det sidste år, så har Hjulmand ret beset haft 2 års forberedelsestid til EM.
Var den til mig?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Not particularly.

Danmark anno 2021, modsat 2021, er selvfølgelig norsk mens 2021 er dansk ;).
Ahr, nu lavede du jo også en edit.

Venstrebacken i 2011 var jo højrebenede Silber.

Nå, carry on.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg var inde i Parken til den kamp, min første landskamp, hvis jeg ikke husker helt galt, og hvilken en kamp! Stemningen var i særklasse og spillet godt! Ronaldos reducering på frispark til allersidst, satte dog hele pausen på mute et par minutter inden kampen blev fløjtet af!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Spoiler alert!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Olsens (mis-)brug af venstrebacks var nu heller ikke noget kønt syn.

:D
Hvad tænker du på?

Silber gav alt i den kamp og spillede sgu ret godt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg er så fodboldhungrende, at jeg kommer til at FaceTime med et par venner i aften hvor vi ser DK-Portugal 2011 simultant.


Okay, det er alligevel det mest nørdede jeg har hørt. Jeg er vild med det!
Silkeborg IF
Ja, Silber husker jeg som ok på backen, da han var i sin prime.

Det var nok mere det horrible show, der senere udviklede sig med Mtiliga og Poulsen osv.

Hvorefter Durmisi var et godsend fra Den Røde Tråd. Den blev bare aldrig rigtig god imellem Jensen og Durmisi. Selvom Silber vist gjorde det ok, imens han var udenlands?
Annonce