Snak

Mere indhold efter annoncen
Interessant gennemgang af mulige formationer, de tre kæder, etc under Hjulmand:

https://www.mediano.nu/oversigt/2020/3/24/kasper-hjulmand-som-landstrner-her-er-vores-preview-p-en-ny-epoke



Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Den Vil jeg glæde mig til. Jeg er spændt på deres bud - kommer tremandsforsvaret i spil igen (i en anden form), hvem bliver der satset på k det centrale forsvar, napper Stryger højre back etc.

Jeg forventer i det hele taget, at flere spillere kommer i brug, og at den taktiske variation bliver større. Men det er mere baseret på at jeg ser Hareide som ret konservativ i sit spillervalg, end på et indtryk af Hjulmand.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Det er i store træk det, det handler om.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ser lige Schmeichels afskedskamp mod Slovenien i 2001.

Zahovic - hvad blev der egentlig af ham?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
I 2001 har han vel allerede været på vej ind i karrierens efterår. Var han ikke en tur i Valencia og tilbage til Portugal. Han var vel lidt en "Jardel". En stor stjerne i en portugisisk topklup, men havde ikke rigtig niveau til bedre ligaer.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er muligt, at han var på vej ind i karrierens efterår, men netop der i perioden 2001-2004 spillede han velsagtens noget af hans absolut bedste fodbold, måske med undtagelse af et enkelt år i Porto, og hans efterfølgende halve år i Olympiakos.

Den eneste klub han ikke er slået til i er vel Valencia.

Han spillede decideret genialt fra 1998-2004. Jeg var kæmpe fan :-) Han var vel en lidt forsinket udgave af Stoichkov og Hagi.
Silkeborg IF
Haha, vidste, jeg kunne regne med jer.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Hvor ser du de kampe henne, Jussi?
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Har købt dem af Mauro.

Old news, men for satan, vores fløje var giftige. Og den kamp mod Slovenien må være den første, hvor Olsen bytter dem rundt, så Romme spiller venstre og Gronk højre, fordi sidstnævnte havde store problemer med deres højreback.

Grønkjær ejer simpelthen den anden halvleg - hvilket også sker fordi Claus Jensen kommer ind på CM.

Hvilken spiller.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg holdt altid mere af Grønkjær på højre fløj. På venstre lavede han altid det samme move, for han vendte, skar tilbage gennem feltet og enten afsluttede eller forsøgte at blive fældet. Jeg kunne meget bedre lide ham som Old School Wing i højre side.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Annonce