Spændende, SotD.
Jeg har EM 2000 som en lang begravelse af landsholdet. Det samme med 1988 egentlig.
Begge slutrunder var symbolet på, at landsholdet trængte til nyt blod.
Jeg har EM 2000 som en lang begravelse af landsholdet. Det samme med 1988 egentlig.
Begge slutrunder var symbolet på, at landsholdet trængte til nyt blod.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.