Dejlige billeder. Jeg er ret vild med YPs bump af forsvareren ved 1-0 målet, han kommer stærkt fri til hovedstødet, og assisten til 5-0 er s´gu en perle (selvom en af forsvarsspillerne måske kunne have risikeret en fiber og nået den, hvis stillingen havde været en anden). Han ligner en spiller med bunker af selvtillid, og i de klip viser han jo både fysik og stort overblik.
Er der nogen der har styr på hans status i Leipzig, udove Juves input tidligere? Var han kun anfører fordi han er jubilar, eller har han været det i andre kampe? Det virker lidt pudsigt at han mistede pladsen, og så kommer tilbage som anfører?
Er der nogen der har styr på hans status i Leipzig, udove Juves input tidligere? Var han kun anfører fordi han er jubilar, eller har han været det i andre kampe? Det virker lidt pudsigt at han mistede pladsen, og så kommer tilbage som anfører?
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.