Snak

Mere indhold efter annoncen
Dejlige billeder. Jeg er ret vild med YPs bump af forsvareren ved 1-0 målet, han kommer stærkt fri til hovedstødet, og assisten til 5-0 er s´gu en perle (selvom en af forsvarsspillerne måske kunne have risikeret en fiber og nået den, hvis stillingen havde været en anden). Han ligner en spiller med bunker af selvtillid, og i de klip viser han jo både fysik og stort overblik.

Er der nogen der har styr på hans status i Leipzig, udove Juves input tidligere? Var han kun anfører fordi han er jubilar, eller har han været det i andre kampe? Det virker lidt pudsigt at han mistede pladsen, og så kommer tilbage som anfører?
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Deres sædvanlige kaptajn er ude med en skade, så de seneste to kampe har Poulsen været anfører. Jeg ved ikke om Leipzig opererer med deciderede vicekaptajner, men eftersom han er den, der har spillet flest kampe for klubben har han formentlig en naturlig høj plads i hierarkiet.
En fisselatte, tak.
Og så røg han ud med en skade på ubestemt tid. Rend og skid noget pis.
København.
2 danskere i startopstillingen i aften for Hoffenheim, det kunne godt blive spændende.
Ingvartsen har vist også gang i en rimelig sæson for Union.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De 2 danskere fra Hoffenheim med en assist hver. Fedt hvis de begge kunne slutte sæsonen stærkt af.
Fedt for Braithwait, at han starter inde i aftens kamp. Man må håbe han får sat et positivt aftryk.
Stakkels Braithwaite. Hvordan skal man som offensiv spiller dog reagere når 9/10 af ens hold afleveringer foregår tilbage eller til siden. Samtidig har man en Messi på holdet der støver alle bolde op fremad i banen.
Altså Messi der header den til Braithwaite´s første mål.

Messi der ikke bare fisker og falder med håb på straffespark.

Edit:
Ja det er det.
Jeg synes ikke Messi bare for fordret, når han også kreere så meget til hans medspillere, men jo han er meget dominerende på Barcelona holdet, men af gode grunde.
Øhh? Er det et respons til mit indlæg? Det giver i hvert fald ingen mening
Annonce