Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi skal bare have noget mere Rooney, gående rundt med nummer 32 på ryggen, 32red på maven og snakke om bettingproblemer..
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
Jeg glæder mig til, at en ledende DBU medarbejder går i medierne og kommenterer på landsholdets spillestil under Hjulmand. I min bog er Hjulmand allerede ude, hvor han ikke kan bunde.
Tak for heads-up om dokumentaren, Philip.

Man får sgu da helt våde øjne.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Inter begynder at ligne en blindgyde for Eriksen. Igen en anonym indsats, udover et par bedre end forventede hjørnespark.

Håber at næste sæson bliver bedre for ham, ellers kunne det blive slemt.
Rigtig fin dokumentar, der netop gjorde op med alt det pølsede ved dansk landsholdsskildring.

På Podimo er der en podcast, som hedder F.C. Arnesen jeg gerne vil anbefale. Over otte afsnit interviewes Frank Arnesen om sin karriere som spiller og sportsdirektør. Vanvittigt mange gode historier om alt fra opdagelsen af Dennis Rommedahl (og hvorfor han var en klassespiller), og den ægte Ronaldos kærlighed til Kates (Frank kone) frikadeller.





De store hold siger mig intet
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Perfekt, tak! Jeg manglede netop noget køreunderholdning.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Kan det ikke høres på PC?
Silkeborg IF
Nej, virker desværre kun til smartphone/app device lige nu. Et kæmpe selvmål, men ellers er jeg meget tilfreds med det.
De store hold siger mig intet
Man skal lige kunne abstrahere fra Arnesens halve/ikke færdiggjorte sætninger før en ny kvart/halv uafsluttet sætning tager over.

Lytter man sig blind på det, bliver man døv og sindssyg.

Men ellers interessant - og så er hans engagement jo bare smittende.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg stoppede efter ét afsnit af præcis den grund. Derudover synes jeg også journalisten virker bøvet.
Silkeborg IF
Annonce