Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, det er lidt ærgerligt, da indblikket synes ret interessant.

Lige ham der Emil(?) kan jeg nu godt abstrahere fra.

Sværere med noget a la: ‘Så var det også vigtigt for PSV at ... telefonen ringede, og jeg sagde ... men Ronaldo ... altså ... og Romario kunne også ... ‘

Men han gjorde det for Danmark.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
2:33 https://youtu.be/Hpu00WnxJbk

Fint mål af Dolberg.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hvor er det dejligt at se Nørgaard her i Brentfords forsøg på comeback mod Stoke.

Glimrende spiller med flot overblik. Mon ikke vi får ham at se under Hjulmand.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hvor er det dejligt at se Nørgaard her i Brentfords forsøg på comeback mod Stoke.

Glimrende spiller med flot overblik. Mon ikke vi får ham at se under Hjulmand.


Tja det er sjovt som øjene der ser. Syntes ikke han bidrager med meget imod et hold som i 2. halvleg bare står som en mur.

Havde han ikke været dansker havde jeg slet ikke bemærket ham i dag.
Hvorfor har Hjulmand ikke nogen træningskampe inden hans allerførste kamp med holdet mod Belgien, kvalifikation. Det giver jo ikke mening.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I anden halvleg havde han et par fine pasninger - bla tredjesidste fod på den kæmpe chance til Watkins.

Fint overblik.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
@ pinkfloydhomer

Der er ingen landsholdsterminer før kampen mod Belgien, så det var slet ikke en mulighed.
Sgu også mærkeligt, der plejer da at ligge en træningskamp i august inden kval i september.
Sgu også mærkeligt, der plejer da at ligge en træningskamp i august inden kval i september.

I disse Corona-tider er der ikke meget der er som det plejer. August bliver vel primært brugt på at få afviklet CL og EL, og ellers gøre klubberne klar til den nye sæson, der for manges vedkommende starter i september.
Y. N. W. A. - #JFT97
https://twitter.com/Plettigoal/status/1286362773086261248?s=20

Det ligner mere og mere et skifte til Spurs for Pierre-Emile Højbjerg.

Hvis han lever op til de gode præstationer i Saints, kan det sagtens blive OK.

Han passer da i hvert fald udmærket ind i stilen til José Mourinho.
København.
Annonce