Ja, det er lidt ærgerligt, da indblikket synes ret interessant.
Lige ham der Emil(?) kan jeg nu godt abstrahere fra.
Sværere med noget a la: ‘Så var det også vigtigt for PSV at ... telefonen ringede, og jeg sagde ... men Ronaldo ... altså ... og Romario kunne også ... ‘
Men han gjorde det for Danmark.
Lige ham der Emil(?) kan jeg nu godt abstrahere fra.
Sværere med noget a la: ‘Så var det også vigtigt for PSV at ... telefonen ringede, og jeg sagde ... men Ronaldo ... altså ... og Romario kunne også ... ‘
Men han gjorde det for Danmark.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA