Noget af en omvej for den gode Pierre, men ikke desto mindre er Tottenham vel mindst den hylde vi havde forventet at se ham på for nogle år siden. Skønt at se det ender med at lykkes for ham. Han var godt nok nede i kulkælderen i en periode efter faderens død (forståeligt, bevares!).
Hvis vi så kan få lidt liv i Delaney og Eriksen igen så begynder det at ligne noget.
Hvis vi så kan få lidt liv i Delaney og Eriksen igen så begynder det at ligne noget.
Silkeborg IF