Jeg syntes egenligt at Nelsson har vist at han har niveauet til at spille international fodbold. Men hans præstationer har altså ikke været overbevisende i store perioder i en svag liga. Jeg ser 3 spillere som er foran ham i Schvia, Zanka og Vestergaard.
Omvendt tror jeg netop at vi slet ikke kommer til at se en overflod af tidligere nordsjælland spillere, og jeg hverken tror eller håber derfor, at det faktum, at Hjulmand kender en spiller skulle gøre forskellen.Angående Marcondes så syntes jeg bare ikke han har niveauet til landsholdet.
Men spændende er det. Uanset Hareides gode resultater så bliver det da også fedt at få en ny landstræner. Det er sku altid spændende hvad det indebærer. Der er nok en overraskelse eller 2 i udtagelserne. Men start 11´eren bliver der nok ikke lavet synderligt meget om på. Måske Højbjerg er tættere på at blive fast starter efter en fremragende sæson, mens at både Delaney og Schöne har haft mere mellemgode sæsoner. Derudover er der jo også den traditionelle back-kabale som skal gå op.
Omvendt tror jeg netop at vi slet ikke kommer til at se en overflod af tidligere nordsjælland spillere, og jeg hverken tror eller håber derfor, at det faktum, at Hjulmand kender en spiller skulle gøre forskellen.Angående Marcondes så syntes jeg bare ikke han har niveauet til landsholdet.
Men spændende er det. Uanset Hareides gode resultater så bliver det da også fedt at få en ny landstræner. Det er sku altid spændende hvad det indebærer. Der er nok en overraskelse eller 2 i udtagelserne. Men start 11´eren bliver der nok ikke lavet synderligt meget om på. Måske Højbjerg er tættere på at blive fast starter efter en fremragende sæson, mens at både Delaney og Schöne har haft mere mellemgode sæsoner. Derudover er der jo også den traditionelle back-kabale som skal gå op.