Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var nu mest rettet mod dem, som går utroligt meget op i ikke at tabe plus det segment, som stadig tror, at Hjulmand 2020 er lig Hjulmand 2012.

Personligt er jeg vanvittigt spændt og glæder mig meget til at se tegningen til det, han vil forsøge med holdet.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Åge Hareide havde statistisk set fået 2 eller 4 point imod de to hold. Så hvis vi taber begge kampe under Hjulmand, så får han næppe ros, ligesom 1pts er for lidt.

Skulle han vinde den ene eller derover, så er det vel helt fint...
Silkeborg IF
Jamen, absolut.

Man ved bare, at helvede bryder løs når stimen brydes.

Jeg skal bare lære at holde mig fra artikelforum.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
For mig at se er det stort set ligegyldigt, hvad resultaterne bliver i Nations League. Der er så mange ubekendte lige nu.
Men Hjulmand skal forsøge at finde sit hold og indøve den ønskede taktik/spillestil, så man kan få et hæderligt EM og blive klar til den kommende VM-kval, hvor han først for alvor skal stå sin prøve i min bog.

Åge Hareide havde statistisk set fået 2 eller 4 point imod de to hold. Så hvis vi taber begge kampe under Hjulmand, så får han næppe ros, ligesom 1pts er for lidt.

Skulle han vinde den ene eller derover, så er det vel helt fint...


Statisktisk set har Åge Hareide ikke mødt hverken Belgien eller England som landstræner.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Udfaldet af Nations League-kampagnen afgører mig bekendt, hvordan DK bliver seedet i VM-kvalen. Så det er sgu vigtigt ikke at smide de kampe.
Ja, Danmark kæmper med Schweiz, Italien, Holland, Tyskland (og måske også Sverige) om de fire sidste pladser som topseedet til VM-kvallen (hvor det jo kun er gruppevinderne der kvalificerer sig direkte til VM).

I øjeblikket:

7. Schweiz 1608 point
8. Italien 1607
9. Holland 1604
10. Tyskland 1602
11. Danmark 1598
12. Sverige 1579

Belgien er øverst på verdensranglisten, og dermed den modstander det vil give flest point at slå. Vinder Danmark over Belgien får vi 9,8 point, står vi uafgjort får vi 2,3 point, mens vi mister 5,2 point ved et nederlag.
@Luke

Næ, men han har dog mødt Frankrig, Kroatien og Tyskland.
Silkeborg IF
"Statisktisk set har Åge Hareide ikke mødt hverken Belgien eller England som landstræner."

Næh, men udover de af SotD nævnte lande som Frankrig, Kroatien & Tyskland,
så var der jo også lige Lewandowskis Polen (nr 5 på verdensranglisten), de dobbelte Copa America mestre Chile (nr 10), Peru (nr 11), Schweiz (nr 8)

Og England, de er en stor nation fordi? De vandt VM på hjemmebane i 1966, og et par Bronze medaljer til EM, men det er større end at Chile vinder Copa America 2 gange i streg (foran lande som Argentina & Brasilien) i nyere tid?
England ligger nr 4 på verdensranglisten.

Men hvem går op i statistik?

Eller tal?

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce