Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan man se pressemødet bagudrettet? Jeg kan ikke finde det, og det virkede ikke for mig live.
Silkeborg IF
Men når man fjerner Kjær og Vestergaard fra 3-mands forsvaret har vi så virkelig forudsætningerne? Joachim Andersen minder vel lidt om Simon Kjær, og AC spiller ikke ret ofte i Chelsea - Zanka ligner en der skal spille Superliga osv.

Forudsætningerne var - på papiret - ret gode dengang Åge forsøgte, endda med Vestergaard og AC der havde spillet et hav af kampe på dén måde i Gladbach.

Jeg har svært ved at se det blive en stor succes nu, hvis det ikke blev det dengang. Vores centrale forsvar er bare ikke dygtige nok til det samlet set, og vi har stadigvæk ikke super gode offensive backs - omend Skov selvfølgelig hjælper lidt på det.
Silkeborg IF
Jeg ville ikke fjerne dem begge - en af dem skal være midterste spiller.

Problemet i Hareides setup var, at AC lå i midten, og skulle støde med frem. Men Kjær og Vestergaard havner på den måde for nemt i løbeduellet med kantspillere, eller også må en wingback ned og dække af, og så havde vi "for mange" i midten.

AC kan sagtens spille en af yderpladserne, det kan Zanka også. Muligvis kan Kjær også, men med både ham og Vestergaard blev det tungt (det var isæt Vestergaard der var ringe synes jeg).
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Vi må se, hvad det kan ende ud med...

Til selve udtagelsen er det vel kun ASO der undrer mig - som mange i artikelforum kan jeg se.

Han har ikke spillet sig på, så det må være noget gammel goodwill der hjælper ham.

Hjulmand nævnte en del omkring Schøne og Gytkjær hvor de ikke er med fordi de først er begyndt at træne for ganske nylig/ikke endnu. Jeg ved ikke om Bologna træner, men jeg havde måske givet pladsen til Ingvartsen, Wind eller lign. i stedet for. Men det er selvfølgelig nok ikke spidsangriberpladsen han har manglet en til. Der kunne man så måske have argumenteret for Lucas Andersen i stedet for.
Silkeborg IF
Enig med qanatoli.

Vestergaard var virkelig ringe, da han spillede på siden, og det var især grimt mod Polen, hvor Milik tørrede ham gang på gang, indtil Milik blev skadet.

Vestergaard er en god manndecker, men Simon Kjær kommer med meget af det samme, og det er samtidig også forklaring på, hvorfor Vestergaard ikke har spillet mere på landsholdet selvom vi har spillet med en firebackkæde. Det bliver for meget af de det samme, hvis ham og Kjær skal spille i midterforsvaret sammen.
En fisselatte, tak.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lucas Andersen er skadet.
En fisselatte, tak.
Andersen er skadet.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ser ud til at jeg med al ydmyghed var rimelig spot on med hensyn til Hjulmands første landsholdstrup.


Tja du ramte da godt Skov Olsen, som jeg anser for at være en stor overraskelse. Det skal du have. Men der er vel en del ændringer i forhold til hvor mange af udtagelserne der er ret sikre...

Kasper Schmeichel
Jesper Hansen
Frederik Rønnow

Jens Stryger Larsen
Jonas Knudsen
Simon Kjær
Andreas Christensen
Victor Nelsson
Joachim Andersen
Henrik Dalsgaard
Joakim Mæhle

Rasmus Falk
Christian Eriksen
Anders Christiansen
Emiliano Marcondes
Thomas Delaney
Pierre-Emil Højbjerg
Robert Skov
Andreas Skov Olsen

Andreas Cornelius
Kasper Dolberg
Yussuf Poulsen
Martin Brathwaite
Christian Gytkjær

6 ved siden af er rimelig spot on? Med al ydmyghed må jeg sige at jeg er rimelig uenig.
Enig med qanatoli.

Vestergaard var virkelig ringe, da han spillede på siden, og det var især grimt mod Polen, hvor Milik tørrede ham gang på gang, indtil Milik blev skadet.

Vestergaard er en god manndecker, men Simon Kjær kommer med meget af det samme, og det er samtidig også forklaring på, hvorfor Vestergaard ikke har spillet mere på landsholdet selvom vi har spillet med en firebackkæde. Det bliver for meget af de det samme, hvis ham og Kjær skal spille i midterforsvaret sammen.


Jeg er slet ikke uenig. Jeg mener bare at Joachim Andersen OGSÅ er meget af det samme, og så er vi måske ikke længere så super besat på centerforsvarsposten, hvis Zanka så småt er på vej tilbage, og AC ikke får spilletid.
Silkeborg IF
6 ved siden af er rimelig spot on? Med al ydmyghed må jeg sige at jeg er rimelig uenig.


Stryger Larsen er dog fravalgt pga. skader og Gytkjær fordi han ikke træner endnu. Så det er vel fair nok, hvis man lige havde misset den del.
Silkeborg IF
Annonce