Kan man se pressemødet bagudrettet? Jeg kan ikke finde det, og det virkede ikke for mig live.
Silkeborg IF
Ser ud til at jeg med al ydmyghed var rimelig spot on med hensyn til Hjulmands første landsholdstrup.
Enig med qanatoli.
Vestergaard var virkelig ringe, da han spillede på siden, og det var især grimt mod Polen, hvor Milik tørrede ham gang på gang, indtil Milik blev skadet.
Vestergaard er en god manndecker, men Simon Kjær kommer med meget af det samme, og det er samtidig også forklaring på, hvorfor Vestergaard ikke har spillet mere på landsholdet selvom vi har spillet med en firebackkæde. Det bliver for meget af de det samme, hvis ham og Kjær skal spille i midterforsvaret sammen.