Snak

Mere indhold efter annoncen
Men så skal Nørgaard eller Christiansen slå Delaney af til Hjulmands debut.

Det har jeg svært ved at se.

Højbjerg fornemmer jeg der er indikationer på er sikker.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Apropos Højbjerg - alle hans aktioner i debuten mod Ipswich:

https://youtu.be/L9RcGu0JtGA
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hehe, de kunne vist godt have sparet et par minutter hvis man sorterede afleveringer bagud og førstegangs afleveringer til siden fra :) - Men ellers fin start!
Silkeborg IF
Ja, det er godt nok minutiøst - dog bider jeg mærke i, at et par Spurs-fans sætter pris på afleveringerne frem i banen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ligner på papiret et ret stærkt u21-hold her kl 18 mod Ukraine.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg må indrømme at det har været længe siden, jeg sidst var så investeret i et par fodboldkampe. Hjulmand har denne her "gift of gab" når han snakker fodbold, og jeg er rigtigt spændt på, hvilken retning han tager holdet i.

Hvad forventer i at se?

Den, jeg mest vil holde øje med er Eriksen. Jeg kan ikke forestille mig andet end, at disse to kampe vil, for ham, være et udstillingsvindue til interesserede klubber, ligemeget hvad han siger til pressen. Måske vil Koeman se med?

Rasmus Falk håber jeg også får en rolle. Han er sådan lidt af et enigma -- han virker så akavet, specielt når han løber, men så har han også teknikken og tempoet til at lave de der stygge vendinger med bolden. Den uforudsigelighed har været en mangelvare under Hareide. Og så kunne det være sjovt at se om ham og Eriksen på samme hold igen.

EDIT: Nåh ja, og Dolberg. Jeg vil godt se, hvad han kan udrette når han har nogle medspillere med større kvalitet.
Der har været skrevet lidt om det på de sidste par sider, men aktiviteten har ikke været så stor, da det hele er så nyt og kortene forståeligt bliver holdt ganske tæt til kroppen af Hjulmand.

Så lige det sidste pressemøde og det blev man ikke voldsomt klogere af.

https://www.facebook.com/herrelandsholdet/videos/309701023654749/
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Fair nok, men som jeg husker gik det mest op i det generelle taktiske oplæg -- 3-5-2 kontra 4-3-3. Jeg tænkte i retning af noget mere specifikt.

Om opstilling?

Der har været et par bud, men det er godt nok noget gætteri.

Skov fornemmer jeg dog er sikker på VB.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce