Snak

Mere indhold efter annoncen
Tænkte mere på spillerne, og deres individuelle dueller -- hvad forventer man af Skov som back, for eksempel. Det bliver en hård opgave, han får.

Et par år siden havde mange nok set De Bryune og Eriksen på samme niveau. Men i sidste sæson har Belgieren været så meget bedre, at det næsten gør ondt. Derfor er jeg meget nysgerrig for at se, hvad CEs nuværende form egentligt er, fordi 10-15 minutters spilletid pr. kamp for Inter er ikke nok til at se ham an.
Virkelig god podcast med Hjulmand:

https://open.spotify.com/episode/6h36SRWKVXJ8NVaKKOuF6e?si=QYmW0cFbSZ6VCN6L8OiaKg

Cirka midtvejs inde en masse tanker om Skov.

I grove træk, at han vil understøtte det arbejde, man gør i Hoffenheim for at omskole ham til HB - VB.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
God stil af DBU at give fanklubben adgang til DPlay gratis i 2mdr.

Jeg troede lige, at jeg skulle misse mine første landskampe..
Silkeborg IF
Hvordan får man dplay gennem fanklubben?
Er der nogen der har et forslag til hvordan man kan se kampen gratis?

Atletico. Dortmund. Atalanta. https://www.youtube.com/watch?v=9qo_3zSQD90&ab_channel=SVMM (Ilicic)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skov bliver forhåbentlig kampens danske oplevelse!

Og så mod Belgien!

Til Bimmelim14: hvis ikke du er Dplay-medlem i forvejen, står der i hvert fald her at man kan få 7 dages gratis abonnement - så kan man lige nå begge kampe - men jeg ved ikke, om det er gratis (og gælder kun, hvis du ikke er kunde i forvejen), https://getdplay.com/landsholdet/?utm_source=google&utm_medium=cpm&utm_campaign=MSAperfmarketing
DBUs fanklub sendte mig en mail med 60 dages gratis abonnement.
Silkeborg IF
Tak, Tenver. Det var sgu meget ligetil.
Atletico. Dortmund. Atalanta. https://www.youtube.com/watch?v=9qo_3zSQD90&ab_channel=SVMM (Ilicic)
Np. De prøver vist at lokke nye kunder i butikken.

De trækker tilsyneladende først pengene efter de 7 dage, jænvnfør:

"Ved at klikke på knappen ovenfor accepterer du brugervilkårene. Du accepterer også, at du får adgang til dit Dplay-abonnement med det samme, og anerkender, at du vil miste enhver gældende lovbestemt ret til en refusion, hvis du annullerer i fortrydelsesperioden. Hvis du køber et Dplay-abonnement med en gratis adgangsperiode, vil din betaling automatisk blive trukket ved udgangen af din gratis periode."

Så er det åbenbart rigtigt med de 7 gratis dage ;).
Nå, skal vi fordrive tiden med gæt på den nye landstræners startopstilling her om en 2 timers tid?

Som sagt er kortene omkring spillestil osv holdt ret tæt ind til kroppen, men 4-3-3 lader vi til at fortsætte:

Schmeichel

Dalsgaard - Kjær - AC - Skov

Højbjerg - Eriksen - Delaney

Falk - Dolberg - Braithwaite

Sæt i gang!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce