Tror du ikke Yussuf er med? Er de startet igen i BL? :)
Snak
lør 5. sep 2020
Jeg har på fornemmelsen, at Falk og Braithwaite kan borge for en blanding af teknik, finurligheder, fart og dybdeløb.
Al bevægelse foran Eriksen er velkommen.
Al bevægelse foran Eriksen er velkommen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
lør 5. sep 2020
Belgien i øvrigt uden Courtois, Hazard og - angiveligt - de Bruyne.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
Redigeretlør 5. sep 2020
Ja, jeg håber du har ramt den lige i røven.
Yussuf virker bare til at have en vis kredit, måske Hareides vigtigste spiller i angrebet, men selvfølgelig ny træner - Falk på speed - kunne da være fedt med de 2 ændringer.
Og Hareide havde næppe stillet sådan op!
Yussuf virker bare til at have en vis kredit, måske Hareides vigtigste spiller i angrebet, men selvfølgelig ny træner - Falk på speed - kunne da være fedt med de 2 ændringer.
Og Hareide havde næppe stillet sådan op!
lør 5. sep 2020
Jamen, jeg sætter skam også høj pris på Poulsen, og har i øvrigt alle dage gjort det.
Jeg tager da garanteret fejl, men han ligner bare ikke en KH-fløj i min forestillingsverden.
Nå, men sæt i gang, for helvede! Det hele kan ikke omhandle de der knæfald.
Jeg tager da garanteret fejl, men han ligner bare ikke en KH-fløj i min forestillingsverden.
Nå, men sæt i gang, for helvede! Det hele kan ikke omhandle de der knæfald.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
lør 5. sep 2020
Og det er nok ret heldigt at Belgien ikke sætter VM-holdet denne gang, ellers havde vi sgu nok fået en snitter :D.
Vi skal nok klare den.
Og forhåbentligt bliver Skov virkelig spillet ind på den back til EM næste sommer.
Yussuf, Wass, Mæhle, Corner er vel mulige indskiftere.
Vi skal nok klare den.
Og forhåbentligt bliver Skov virkelig spillet ind på den back til EM næste sommer.
Yussuf, Wass, Mæhle, Corner er vel mulige indskiftere.
lør 5. sep 2020
Ok, højresiden tog jeg fejl af.
https://www.facebook.com/herrelandsholdet/photos/a.10156658651074545/10157919097319545/?type=3
Offensive backs, må man sige.
https://www.facebook.com/herrelandsholdet/photos/a.10156658651074545/10157919097319545/?type=3
Offensive backs, må man sige.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
lør 5. sep 2020
Interessant med både Skov og Wass fra start. Så bliver den defensive struktur da i hvert fald udfordret lidt, når man har to nye med.
lør 5. sep 2020
Modigt at Hjulmand tør skifte begge backs, dog var Stryger skadet men Skov nok foretrukket alligevel.
Dejligt at Hjulmand viser at ingen er sikre, selvom Dalsgaard har været helt sikker under Hareide.
Og Wass kan altså noget op og ned af den kant.
Dejligt at Hjulmand viser at ingen er sikre, selvom Dalsgaard har været helt sikker under Hareide.
Og Wass kan altså noget op og ned af den kant.