Ærgerligt mål de får. Men de har desværre styr på vores opspil. Men de er på den anden side slet heller ikke farlige. Og det er altså stadig nogle klasse offensive spiller som de stiller med, selvom at der ikke er nogen De Bruyne eller Eden Hazard.
Snak
Jeg ser den på Eurosport Player. Andre der gør det? Hvordan er jeres stream? Her kører det ikke vanvittigt godt. Slet ikke som at se normalt tv
Dette er en signatur.
Redigeretlør 5. sep 2020
Jeg kører på Dplay, der er den hel fin. Jeg havde også Eurosport Player, men jeg havde også problemer med, at den kørte virkelig dårligt. Skiftede til Dplay derefter, og har aldrig haft problemer.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
lør 5. sep 2020
Ja han er egentlig den eneste der skuffer mig. Han kommer ikke fremad selvom der er meget plads, og når han endelig gør er det i luntetempo
lør 5. sep 2020
Både ham og Martin Braithwaite fejler, synes jeg.
Sidstnævnte positionerer sig mystisk - søger konstant et pakket rum bredt og dybt.
Sidstnævnte positionerer sig mystisk - søger konstant et pakket rum bredt og dybt.
København.
lør 5. sep 2020
Ja Braithwaite skuffer også mig.
Cornelius på toppen og så Dolberg over på Braithwaite plads?
Cornelius på toppen og så Dolberg over på Braithwaite plads?
lør 5. sep 2020
Vi spiller egentlig fint, men taktisk synes jeg vi forærer dem sejren. Belgien er verdens bedste kontra hold, og vi står så højt at det er et spørgsmål om tid før de straffer os tror jeg.
Vi er desværre totalt ufarlige på dødbolde, men ellers ser det ret hæderligt ud.
Vi er desværre totalt ufarlige på dødbolde, men ellers ser det ret hæderligt ud.
Silkeborg IF