Fedt at se ultra-højt pres og fedt at vi tør "gribe" kampen.
Det er et af verdens bedste hold vi møder, og indtil videre har vi skabt flere chancer end dem. Det er bare sjovere at se på et landshold som tør have bolden.
Enig! Det er helt befriende, at overvære et dansk landshold spille sådan.
Det er et af verdens bedste hold vi møder, og indtil videre har vi skabt flere chancer end dem. Det er bare sjovere at se på et landshold som tør have bolden.
Enig! Det er helt befriende, at overvære et dansk landshold spille sådan.