Skidt af AC. Han skal bare trække Lukaku offside.
Snak
lør 5. sep 2020
Hvad er Hjulmands erfaring egentlig på det her niveau? Han har vel aldrig hentet resultater internationalt, eller hvordan?
lør 5. sep 2020
Hvor er det vildt, at så mange er så negative allerede. I havde allerede bestemt jer for det inden kampen. I har sikkert også siddet og håbet på et nederlag, så I kunne komme med jeres kommentarer om Åge og hans rekord.
lør 5. sep 2020
"Sluk du bare, når du keder dig sådan."
Var hele formålet med Hjulman ikke, at man skulle have underholdning?
Var hele formålet med Hjulman ikke, at man skulle have underholdning?
“Where two principles really do meet which cannot be reconciled with one another, then each man declares the other a fool and a heretic”
― Ludwig Wittgenstein, On Certainty
lør 5. sep 2020
Bagud 2-0 og så venter man med 8 minutter tilbage at lave de sidste udskiftninger. Jeg er allerede træt.
Redigeretlør 5. sep 2020
@pyto
Han har altid floppet i de internationale kampe og jeg har i årevis debatteret med Hjulmand´s "fanklub" at han ville være en katastrofe som landstræner hvis ikke han først viste noget europæisk...
Men der er mange fanboys som får en brat opvågning nu hvor han desværre er blevet træner takket være Peter Møller...
Han har altid floppet i de internationale kampe og jeg har i årevis debatteret med Hjulmand´s "fanklub" at han ville være en katastrofe som landstræner hvis ikke han først viste noget europæisk...
Men der er mange fanboys som får en brat opvågning nu hvor han desværre er blevet træner takket være Peter Møller...
Glædelig Jul
lør 5. sep 2020
Hvordan kommer I frem til, at vi har spillet en god kamp? Hvad, tror I, belgierne synes? De har givet 0 chancer væk og selv skabt en håndfuld, herunder to 1000% chancer, som de da også scorer på.
Ikke at det er en skandale at blive sat på plads af et hold, der velsagtens er top 5 i verden. Men de mangler deres klart bedste folk, og vi har ikke været i nærheden af noget som helst.
Jeg har altså svært ved at juble over det her.
Ikke at det er en skandale at blive sat på plads af et hold, der velsagtens er top 5 i verden. Men de mangler deres klart bedste folk, og vi har ikke været i nærheden af noget som helst.
Jeg har altså svært ved at juble over det her.
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret