Snak

Mere indhold efter annoncen
Enig, Mikkel, det er ulideligt, nøjagtig som det var at høre folks brok under Hareide. Tror sgu Fifa-spillene og tilvænning til de store klubbers ekstreme tempo og styrker giver folk helt urealistisk forventninger. Vi har ikke spillet dårligt i dag.
Er det Malta, vi møder?


Næh, vi møder et rigtig godt hold, men et hold som er uden deres tre største profiler. Er det ikke rimeligt at forvente, at vi skaber noget der minder om en målchance?
@PædagogenMikkel

Bare fordi du er vild med Hjulmand behøver vi andre jo ikke og som sagt bare vent og se der venter mange flere skuffelser forude...
Glædelig Jul
@mich

Ja, lad os da begrave ham allerede. Super indstilling.
Handler ikke om at begrave ham. Handler om at vi er mange der er bitre over der endeligt var kommet en træner, som fik samlet hele nation om landsholdet og nu er vi skudt 10 år tilbage.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Selvfølgelig skal Hjulmand ikke begraves allerede. Men det er dog bekymrende at vi ikke har været tæt på at skabe en chance i kampen. Nyt koncept eller ej. Der har helt sikkert været sekvenser der har været opløftende, bla det høje pres, og en godkendt bold omgang.
Ja det er ikke nogen god kamp vi spiller i dag.

Men indstillingen fra nogle af brugerne herinde er da det, som er mest til grin.
@Ph.C.

Jeg stå ved at jeg finder Hjulmand en håbløs naiv international træner og så får vi se hvem er os to som får ret men det er ikke baseret på computerspils idioti som du så gerne vil skyde mig og andre i skoende...
Glædelig Jul
Næh, vi møder et rigtig godt hold, men et hold som er uden deres tre største profiler. Er det ikke rimeligt at forvente, at vi skaber noget der minder om en målchance?

Jeg tænker ikke, at deres målmand ville have så stor indflydelse på spillet på banen. Og jeg synes da også, at vi er kommet frem til chancer. At sige andet er decideret dumt.

Bare fordi du er vild med Hjulmand behøver vi andre jo ikke og som sagt bare vent og se der venter mange flere skuffelser forude...

Hvem siger, at jeg er vild med Hjulmand? Jeg synes bare, at det er latterligt allerede at afskrive ham. Giv dog manden en chance. Det er første kamp mod et rigtig godt hold. Jeg er helt sikker på, at der rent taktisk er en masse, der ikke er helt på plads endnu.
Lad os se imod England, men foreløbig er det dumpet. Det minder mig om Morten Olsen, boldflytteri og for sene indskiftninger.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Annonce