Snak

Mere indhold efter annoncen
Pædagog@

Jeg tror ikke du ser nogle underkende hvor gode Belgien kam være, men idag er de altså uden deres 3 største profiler og vi har fortsat ikke haft en chance.
I øvrigt må man vel gerne stille sig kritisk overfor valget af træner, når man vrager en garvet ældre herre og ansætter en uden nogen form for international erfaring.
@pædagoenmikkel

Du har helt ret, vi har jo ikke haft en real afslutning, så målmanden havde nok ikke gjort den store forskel i dag.
Og jeg synes da også, at vi er kommet frem til chancer. At sige andet er decideret dumt.

Remind me. Jeg kan oprigtigt ikke huske en eneste.
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret
Åge Hareide tabte i sin anden landskamp til Skotland. Så skulle han vel også være fyret der?

I har helt urealistiske forventninger og ingen ide om, hvordan fodbold er.
Hvor mange chancer skabte vi under Hareide? Det var sgu ikke prangende offensivt fodbold han praktiserede...

Kampen idag afgøres på skarpheden, den havde vi ikke idag.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Eriksens skud var eneste forsøg på mål, ellers intet i 93 minutter.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
@mich

Nej, det må du selv rode med - jeg påstår ikke, at Hjulmand bliver en dundrende succes, men jeg synes, det er ærgerligt, at folk allerede kritiserer ham så hårdt efter hans første kamp. Særligt når en hel del af spillet faktisk fungerede godt i første halveg, presspillet var bedre end længe, f.eks.
@PædagogenMikkel
Jeg er helt sikker på, at der rent taktisk er en masse, der ikke er helt på plads endnu.

Men landsholdet spiller så få og altid afgørende kampe at det er et job hvor der ikke er plads til at Hjulmand skal bruge 6 eller 12 måneder at komme ud af landstræner kravlegården for så er VM kvalen misset...

Et landstræner job er for toptrænere som kan levere med det samme...
Glædelig Jul
moderator
Hjulmand har haft spillerne til en samling, hvor stort set samtlige spillere ikke har kamptræning.
Måske, man lige skal tage en dyb indånding, inden man kaster ham under bussen.
Første halvleg var godkendt, mens anden halvleg var præg af manglende fysisk overskud.

Problemerne omkring vores offensiv løses ikke på én samling. Braithwaite er stadig et fremmedlegeme på landsholdet, og Yussuf Poulsen er for ofte uvenner med bolden. Det var vores offensiv præg af.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
En uforløst kamp med enkelte gode sekvenser - presspillet og duelspillet i første halvleg.

Derudover en tandløs offensiv, hvor Belgien jo har snørret sækken i samtlige 90 minutter.

Christian Eriksen skal virkelig finde en ny klub eller få sparket døren ind til spilletid.
København.
Annonce