Pædagog@
Jeg tror ikke du ser nogle underkende hvor gode Belgien kam være, men idag er de altså uden deres 3 største profiler og vi har fortsat ikke haft en chance.
I øvrigt må man vel gerne stille sig kritisk overfor valget af træner, når man vrager en garvet ældre herre og ansætter en uden nogen form for international erfaring.
Jeg tror ikke du ser nogle underkende hvor gode Belgien kam være, men idag er de altså uden deres 3 største profiler og vi har fortsat ikke haft en chance.
I øvrigt må man vel gerne stille sig kritisk overfor valget af træner, når man vrager en garvet ældre herre og ansætter en uden nogen form for international erfaring.