Nogle vil nok argumentere for, at det var præcist dét, Åge Hareide kunne med landsholdet.
Det er jeg helt sikker på, at de kan. Men vi spillede også ustyrligt mange uafgjorte kampe mod svagere landshold. Så det går begge veje.
Nogle vil nok argumentere for, at det var præcist dét, Åge Hareide kunne med landsholdet.
Vi har da blandt andet en tværaflevering fra Delaney ind mod Dolberg, som jeg da vil tælle som minimum en halv chance, selvom der ikke kommer en afslutning ud af det. Jeg mener også, at Wass har en tværaflevering, hvor Braithwaite bliver tacklet i skudøjeblikket.
Havde de vundet så vil jeg have syntes det var en positiv og flot start... Og så kunne jeg jo sige det samme om dig at det lyder til at du synes alt er godt lige meget hvordan det gik ;)