Kvist kunne ikke spille sig på Fulham i Championship. Vi ser ham aldrig "i form" igen. Hvor har jeg skrevet at Eriksen skal ´omskoles´ til playmaker? Landsholdet kan ikke omskole spillere. Faktum er at vi har en uduelig spiller i Kvist som i næsten hver kamp er skyld i mål imod os. Selvom han ikke evner at bygge spillet op er det ham der har bolden mest, på trods af det ser man også ofte at han gemmer sig bag modspillerne i stedet for at tilbyde sig og det ender i at Schmeichel sparker en lang bold frem, som ender i ingenting. Jeg er enig i at Højbjerg er den eneste playmakertype vi har som viser noget, men det er måske også for meget at forvente på nuværende tidspunkt. Pirlo startede karrieren som offensiv midtbane. Ham og Eriksen har mange af de samme evner.
@Lange
"Måske er Kvist ikke den bedste på bolden, men i form er han nok den bedste 6´er vi har!" - 1, han er ikke i form, og kommer det ikke. 2, "Måske er Kvist ikke den bedste på bolden" er den største underdrivelse jeg har hørt længe, han er den værste på bolden.
@Lange
"Måske er Kvist ikke den bedste på bolden, men i form er han nok den bedste 6´er vi har!" - 1, han er ikke i form, og kommer det ikke. 2, "Måske er Kvist ikke den bedste på bolden" er den største underdrivelse jeg har hørt længe, han er den værste på bolden.
.