Redigeretons 11. feb 2015
Der er da pænt med fart på højrekanten, og der har da været tradition for at spille med en mere centralt søgende på venstre - medmindre man stillede med Romme OG Grønkjær.
Men stiller man bag Bendtner med Eriksen - Schöne - Vibe, er der vel ikke ligefrem tale om langsomme fløje.
Edit - jeg tror muligvis, vi taler forbi hinanden, Moller. Jeg ville gerne se MKD længere tilbage, så vi kunne se Schöne (med udgangspunkt i en 10´er) i den vekselvirkning med Eriksen, Dehli eller har deltaget i den sidste håndfuld kampe.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA