Snak

Mere indhold efter annoncen
...Hvorefter Villa tabte og Vlaar blev udvist.
Reason? now thats the enemy of art!
Ret flot mål af den tidligere Hobro-angriber, Emil Bergreen, mod Leipzig med en lidt anonym Poulsen på kanten.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Dum og umoden udvisning til Poulsen.

Snotdumt, når det nu endelig kører lidt for Leipzig.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Håber sgu´ Bendtner starter inde i aften i cup´en.
Landsholdet/OB
Mourinho ser 20-årige Zouma som Terrys efterfølger:
http://www.goal.com/en/n…CID=HP_HN_1

Hvad mon Andreas Christensen gør til sommer?

PS: Det er en goal.com-artikel, den er vist vinklet lidt skarpt ;)
Landsholdet/OB
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hecking er åbenbart ikke den store Bendtner-fan.

KOM SÅ LEIPZIG!
Landsholdet/OB
Landsholdet/OB
Bendtner ser top-trimmet ud, og hvis Bas Dosts scoringsstime er ved at løbe ud, så får vi ham mere og mere at se, ingen tvivl om det.

Bli´r rart med en målscorer i form på landsholdet, det har vi sgu´ manglet!
Landsholdet/OB
Cool.

Men gider du uddybe? Jeg faldt i søvn til Ajax.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Har ikke set nyheden på bold endnu, men MKD har efter sigende bestået et lægetjek og er på vej til Sevilla.

Håber han er klar til den øgede konkurrence, men det er ellers godt gået.
Annonce