http://www.bold.dk/nyt/m…k-i-sevilla
Uagtet hans defensive svipsere, er han altså blevet høj klasse - og har været det i længere tid.
Uagtet hans defensive svipsere, er han altså blevet høj klasse - og har været det i længere tid.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA