Solidaritet og alt det jazz.
Yeah. Solidaritet med græsrødderne...
Nu mere jeg læser omkring kardinalpunkterne i konflikten, jo mere sympati får jeg med DBU.
Højbjerg melder sig på banen.
»Penge kan på intet tidspunkt overskygge glæden og ikke mindst æren over at repræsentere det danske A-landshold og Danmark,«
Om kravene:
http://www.bt.dk/fodbold…vil-de-have
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??