Snak

Mere indhold efter annoncen
Solidaritet og alt det jazz.


Yeah. Solidaritet med græsrødderne...

Nu mere jeg læser omkring kardinalpunkterne i konflikten, jo mere sympati får jeg med DBU.

Højbjerg melder sig på banen.

»Penge kan på intet tidspunkt overskygge glæden og ikke mindst æren over at repræsentere det danske A-landshold og Danmark,«


Om kravene:

http://www.bt.dk/fodbold…vil-de-have
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Dermed vil en samlet pakke – inkluderende nye aftaler til A-, U/21- og kvindelandsholdet – over de kommende fire år være 18 til 20 millioner kroner dyrere for DBU, end den aftale, det i dag er så vigtig at få gjort billigere


De er fandeme heller ikke kede af det.

DBU skal jo bare køre den helt ud, og nægte at betale en krone (udover kost/logi og kompensation til klubberne) til spillerne. De spillere der så mener de skal fylde egne lommer kan jo så bare lade være med at spille på landsholdet. Pengene kan så istedet gå til talentudvikling, og den slags. Sværere er det ikke. Topspillerne tjener jo i forvejen nok til at den smule de får på landsholdet ikke betyder noget, og resten er afhængige af landsholdet for at kunne vise sig frem, og argumentere for bedre kontrakter. William kvist sidder (såvidt jeg ved) alligevel bare på bænken. Det er fedt at en mand der alligevel ikke laver dagens gode gerning udnytter enhver mulighed for at stoppe i lommerne såsnart han skal præstere bare lidt.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Fandeme gang i Yussuf P i aften. Fed spiller.

Hvis vi altså har et landshold ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Selvfølgelig har vi et landshold, det er jo iflg. William Kvist ikke et spørgsmål om penge.
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]
Jeg orker ærligt talt ikke at følge med i den verserende sag længere, Lagoni.

Kampe involverende de danske kandidater - jotak.

Og så fik han scoret. Godt sat ind!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jussi,

Kan du fortælle os lidt mere om Poulsen? Spillede han som centerforward idag?
Ja, det gjorde han - i en 442 - og som sædvanligt meget bevægelig.

Den helt oplagte plads for ham på landsholdet må man nok bruge lidt tid på at finde.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Kasse af Bendtner i Milano. Herligt.
Vigtigt!

Man kan nok argumentere for, at målmanden burde nappe den, men det er sgu også et fint spark.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce