Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
Snak
søn 22. mar 2015
Flot af Færøerne, hvis de ikke kommer i nederste lag.
Hvad med Gibraltar? Er de ikke godkendt af FIFA?
Hvad med Gibraltar? Er de ikke godkendt af FIFA?
Kosovo je Srbija
søn 22. mar 2015
Hvad har åbenhed og forsvar af eget mandskab med hinanden at gøre?
Det er mere konceptet med at byde medierne tæt på osv.,
Med DISCOs tendenser som mundlortsekspert, så skal han satme klædes endnu bedre på, hvis det er for at lade medierne komme endnu tættere på.
På det punkt adskiller MÖ og DISCO sig en del.
I forhold til udvælgelsen af en landstræner bør betydningen af den egenskab være meget begrænset.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
man 23. mar 2015
Med Kahlenberg ude, Højbjerg sandsynligvis skadet, og ingen erstatning udtaget er pladsen ved siden af Kvist ganske åben.
Jeg kunne godt tænke mig at se MKD eller Schöne som 8´er, men det ender nok i det lidt kedelige valg i Jakob Poulsen.
Jeg kunne godt tænke mig at se MKD eller Schöne som 8´er, men det ender nok i det lidt kedelige valg i Jakob Poulsen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
Seedningslagene til VM-kvalen betyder vel for Danmarks vedkommende ikke det helt store. Lag 2 og 3 virker ret jævnbyrdige, og det er vel kun frygten for at trække Frankrig fra andet lag, der gør det interessant at bevare pladsen der.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
man 23. mar 2015
Gibraltars sag mod FIFA høres i CAS i slutningen af maj. Hvis de får medhold der burde de kunne nå at være med i denne VM-kval.
Er enig i at seedningslagene 2 og 3 ser ret lige ud. Udover Frankrig, vil også Kroatien/Spanien/Italien i lag 2 dog være essentielle at undgå hvis vi skulle droppe ned i 3.lag.
Er enig i at seedningslagene 2 og 3 ser ret lige ud. Udover Frankrig, vil også Kroatien/Spanien/Italien i lag 2 dog være essentielle at undgå hvis vi skulle droppe ned i 3.lag.
man 23. mar 2015
"Jeg kunne godt tænke mig at se MKD eller Schöne som 8´er, men det ender nok i det lidt kedelige valg i Jakob Poulsen"
Jeg tror det er meget tænkeligt at MKD kommer ind på midtbanen sammen med Eriksen og Kvist. MKD har netop spillet fremragende på den position for Celta, senest i weekenden mod Levante. Han har udviklet en fantastisk evne til at finde sine medspillere med sine kattepote-pasninger, det vil derfor være skammeligt hvis han skal florerer som venstrewing, her kan Schöne måske prøves af, fordi det er en position han har spillet flere gange for Ajax i denne sæson.
Angående VM-seedningen, så er alt velkommen, på nær de der fucking portugisere, nu må det snart få en ende!!!
Jeg tror det er meget tænkeligt at MKD kommer ind på midtbanen sammen med Eriksen og Kvist. MKD har netop spillet fremragende på den position for Celta, senest i weekenden mod Levante. Han har udviklet en fantastisk evne til at finde sine medspillere med sine kattepote-pasninger, det vil derfor være skammeligt hvis han skal florerer som venstrewing, her kan Schöne måske prøves af, fordi det er en position han har spillet flere gange for Ajax i denne sæson.
Angående VM-seedningen, så er alt velkommen, på nær de der fucking portugisere, nu må det snart få en ende!!!
ons 25. mar 2015
Selvom det lignede et frispark, så det stadig ikke godt nok forsvarsspil.
København.